Tuesday, August 25, 2009

salam...
1st time wat bnda nih...
xtau aper nak ckp...

hrmmm..

memndgkan mggu dpan trial mara...
aku nak maaf kat sesiapa yg knal aku...
tmasuk r yg aku kaco2...
loyar buruk...
n others...

Sempena Ramadhan,
saya terlebih dahulu ingin memohon ampun dan maaf jika saya ada berbuat kesalahan,
baik yang tidak di sengajakan mau pun yang di sengaja,
saya ada menyakiti hati di antara anda semua saya ada terlanjur kata bila berbicara dan mohon halalkan makan & minum yg pernah anda berikan kepada saya selama ini dan juga mohon dihalalkan semuanya.
semoga kita dapat menjalani ibadah puasa dengan khusyuk ,
diberkati dan dirahmati Allah S.W.T, insyaallah.

The best way to predict your future is to create it."
do what ever you have to do, as long as you dont stop...


Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya.”
(Surah al-Baqarah, ayat 286)


Salam Ramadhan...

No comments:

Post a Comment